Ads 468x60px

یکشنبه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۹۳

برداشت سیاسی از سیلاب در کابل

از دیروز به این سو کابل میزبان باران و رگبار شدیدی بوده است. امروز هم گویا هوای ابری و بارانی خواهد بود. عکس های فیسبوکی و انستاگرام گویای شدت فاجعه ی وضعیت شهری است. مشکلات زیادی در این میان وجود دارد که دست به دست هم می دهند تا کابلیان شاهد فاجعه ی طبیعی باشند.

آگاهی پایین مردم از اینکه خود باید در بهبودی شهر کوشا باشند؛ اینکه چنین سیلاب هایی نتیجه ی گرمایش بی رویه ی زمین است و شهروندان هر روز نقشی برجسته تر در آلودگی شهرشان بازی می کنند؛ اینکه شهرداری کابل شایستگی ندارد.

در این میان شماری از نمایندگان پارلمان از بامداد روبه روی ورودی ساختمان شهرداری کابل گرد هم آمده اند و دست به اعتراض زده اند. نخست باید گفت که بازیگر دنیای سیاست هیچ گاه دست به اعتراض نمی زند که خاطی را فرا می خواند و از او می پرسد چرا و چگونه. دوم روش عملکرد این نمایندگان غیر سیاسی است و سوم، نتایج انتخابات هنوز نامشخص است.


این حرکت نمایندگان پارلمان می تواند پیامی به رئیس جمهور کنونی و نامزدان پیشتاز ریاست جمهوری فعلی باشد. یک مانور سیاسی برای ماندن بر جایگاه نماینده پارلمانی و درخواست همیاری غیرمستقیم برای حضور در کابینه بعدی. 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

You could certainly see your enthusiasm in the article you write.
The arena hopes for more passionate writers like you who aren't afraid to say how they believe.
All the time go after your heart.

Also visit my webpage ... no carb diet

ناشناس گفت...

Moreover I knew it would have low capacity, so an early spot
in line, before the rest of the enthusiasts had finished with the other coaster, would
be worth a lot of time. " Year-round, Lala's is decorated for Christmas with lights and tinsel, reindeers and elves. What I remember most about my trip to Lala's was again the variety of patrons in the bar, from 20-somethings to 70-somethings, each having just as good of a time as the next.

My website :: Pool Live Tour
hack