Ads 468x60px

دوشنبه، مرداد ۱۷، ۱۳۹۰

کمک به یک محقق ایرانی

با سلام خدمت شما
من یک محقق ایرانی ساکن تهران هستم که در زمینه معماری و محیط سبز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستم. برای تکمیل مقاله ای که 1 سال است روی آن کار می کنم با موضوع باغ پیروزی غزنی نیاز به کمک یک کارشناس محلی که ساکن غزنی باشد دارم. چنانچه یک دانشجوی علاقه مند با رشته مرتبط مانند کشاورزی و باغداری و غیره باشد نیز این امر ممکن است.این مقاله به زبان انگلیسی توسط من تنظیم خواهد شد و نام این فرد هم در مقاله می آید و مقاله در یک همایش معتبر علمی بین المللی ارائه می گردد و رزومه خوبی برای این همکار می باشد.تقاضای بنده این است که آیا برای شما محترمان امکان پذیر است که چنین شخصی را به بنده معرفی کنید و یا حتی راه یافتن ایشان را پیشنهاد کنید چرا که من هرچه در دنیای مجازی اینترنت جستجو کردم چیزی نیافتم.لازم به ذکر است که فرد مورد نظر در قبال کمک تحقیقاتی و اطلاعاتی که گردآوری می کند چنانچه دستمزدی مطالبه کند امکان پرداخت وجود دارد
با احترام و سپاس فراوان
مریم اکبریان


از طرف کانون: دوستانی که این یادداشت را می خوانند لطف کنند با خانم اکبریان تماس بگیرند در صورت تمایل به کمک در باره موضوع تحقیق شان. ایمیل آدرس خانم اکبریان:
akbarian.maryam@gmail.com

کانون

هیچ نظری موجود نیست: