Ads 468x60px

دوشنبه، آبان ۲۰، ۱۳۸۷

مجتمع وبلاگ های افغانستان به کانون وبلاگ نویسان افغانستان پیوست

خبر خوشی برای اعضای کانون وبلاگ نویسان افغانستان و وبلاگ‌نویسان محترم اینکه مجتمع وبلاگ‌های افغانستان که به کوشش بهمن بدخشانی فعالیت می‌کرد و در طی سال‌های گذشته درخشش عالی در زمینه رشد وبلاگ های افغانستان داشته است و امروز خوشبختانه به جمع کانون وبلاگ نویسان افغانستان پیوست و قرار است در زیر یک چتر با بهمن جان به رشد و توسعه وبلاگ در افغانستان بکوشیم. پیوستنش میمون است و ما از طرف کانون مبارک می‌گویم و خوشحالیم که هر روز بر تعداد جوانان پرتلاش وطن افزوده می‌شود و در راه پیشرفت و ترقی فرهنگ وطن عزیز مان افغانستان کار می‌کنند. هدف ما هم جز این نیست – یعنی کار در عرصه فرهنگ و وبلاگ نویسی.

مجتمع وبلاگ‌های افغانستان در این رابطه اعلامیه‌ای را در صفحه وب شان درج کرده‌اند که در لینک شما می‌توانید آن را بخوانید.

در باره بهمن بدخشانی

بهمن جان، جوان پرتلاشی است که فعلا در دانشگاه کابل در رشته ادبیات عربی مشغول به تحصیل است و در کنار درس و بحث روزانه دسترسی مستقیم به وب و وبلاگ دارد. او جوانی سرشار از استعداد و انرژی است که با پشتکار خودش توانسته است امروز خودش را در جایگاه بیابد که خیلی از همطقارانش به آن دست نیافته‌اند. او دسترسی به کارهای فنی و طراحی صفحات وب و ساخت ساز دست بالای دارد و این می‌تواند یک اتفاق بزرگ برای کانون و وبلاگ‌نویسان افغان باشد. دوستان وبلاگ نویس و آنهای که علاقمند به وبلاگ و وبلاگ نویسی اند می‌تواند از بهمن عزیز مشاوره و کمک بگیرند.

پاینده باد وحدت و انسجام در کشور عزیز مان.

هیچ نظری موجود نیست: