Ads 468x60px

دوشنبه، مهر ۱۸، ۱۳۹۰

خامنه ای در بازار نرخ برنج تعیین می کند

همه ی منتقدان نظام جمهوری اسلامی ایران بدین امر متفق النظرند که بزرگترین دردسر ایران دستکاری های گوناگونی است که از مقام معظم رهبری هر روز و شب خود را بیهوده بدانها مصروف می کند. این دستکاری ها دربرگیرنده ی همه ی بخش های ممکن است، از امور سیاسی مجلس و جا به جایی رییس جمهور گرفته تا تاثیرگذاری روی بهای برنج در بازار.
چند روز پیش از دهان یکی از دوستان، که به تازگی از ایران آمده است و روزنامه نگاری آنلاین برای یکی از روزنامه های خصوصی ایران می کرد، شنیدم که می گفت:"یکی از غذاهای مورد علاقه ی آیت الله خامنه ای برنج است. چندی پیش او در بازار نرخ برنج را تعیین کرد" برنج یکی از غذاهای پرمصرف در خاورزمین است از جاپان گرفته تا ترکیه.
برنج فواید گوناگونی دارد، مثلا برنج منبع غنی کربوهیدرات های پیچیده و فاقد سدیوم و کلسترول می باشد. برنج کالری کمی دارد و فاقد چربی می باشد. سه چهارم پیاله برنج، حدود 160 کالری انرژی دارد. هر چند کسانی که یبوست، یک نوع بیماری، دارند کمتر باید برنج مصرف کنند چرا که این غذا سرچشمه ی یبوست است.
اما آیت الله خامنه ای - به گفته ی هوادارانش - به عنوان رهبر مادام الظله و نماینده ی امام زمان در روی زمین (کسی که گویا نزدگی اش پایان ناپذیر است) چرا درباره ی مسأله ی ساده ای مثل بهای یک کیلو برنج نرخ تعیین می کند؟ آیا او وزیر تجارت، کارمند تفتیش و قیمت گذاری در این وزارت است؟ نکند که او می پندارد یکی از وظایف محول شده از سوی امام زمان نیز تعیین نرخ کالاها است؟! اگر چنین است پس دولت چه معنایی دارد؟ هر چه هست یک رهبر بزرگ، نماینده ی اسلام در جهان (به پندار خود و هوادارانش) رهبر بیش از یک میلیارد انسان در روی کره ی خاکی(؟!)، نباید چنین خود را سبک کند. او با چنین کاری خود را بازیچه ی دست و زبان ایران و جهان می کند.
محسن مخملباف، یکی از بزرگترین مستندسازان و کارگردانان ایران، واقعیت های بزرگ و ناشناخته ای را برای جهانیان برملا کرده است. در این فیلم ما درباره ی گذشته ی آیت الله خامنه ای، ارضیات و داشته های مالی، درباره ی اینکه در جوانی چه کرده و حال چه می کند و اعضای خانواده اش اطلاعات چشمگیری را ارائه کرده است. اما هیچگاه هیچ فردی در جهان باور نمی کند کسی که چنین ادعاهای بزرگ وبی پایانی دارد بیاید چنین نرخ یک کیلو برنج را دستکاری کند کند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

کسی نیست بگوید بتو چه ربط دارد، مگر خامنه ای رهبر کشور خودت است.
تو کار زمین را نکو ساختی /که در آسمان پنجه انداختی.

ناشناس گفت...

باید ویژگی ها و خصوصیات رفتاری رهبران کشورها را سرمشق خود قرار داد، جناب دوست.