Ads 468x60px

سه‌شنبه، دی ۲۰، ۱۳۹۰

سمینار علمی آزادی بیان و حقوق بشر




 
خانه فرهنگ افغانستان افتخار دارد که به ادامه فعالیت های فرهنگی مدنی خویش شما را  به سومین سیمینار علمی

" آزادی بیان و حقوق بشر " 

دعوت نماید. 

حضور همه نهاد های ملی و بین المللی ، نهاد های مدنی و فرهنگی ، فعالان حقوق بشر، رسانه ها ، فرهنگیان ، دانشجویان و ژورنالیستان ارجمند را گرامی میداریم.

با سخنرانی

  داکتر حفیظ الله شریعتی   

  استاد عزیز نوری     
    استاد حسن رضایی      

پنجشنبه 22 جدی- 1390،  ساعت 1 الی 3 عصر
تالار موسسۀ تحصیلات عالی کاتب، سرک شورا ، کارته سه ، کابل
برای معلومات بیشتر با 0796684401   در تماس شوید.

۳ نظر:

ناصر گفت...

سلام دوست گرامی و عزیز !
امروز گوگل سرچ میکردم و به چندین وبلاگ بسیار جالب بر خوردم که و خواستم برای اینکه بتوانیم همکار شویم راه نظر دادن پیش کنم من و چند تن از دوستان ما که با هم یک سایت داریم به نام برای افغانها و خواستم با وبلاگ های شما و دوستان دیگر افغانی تبادله لینک داشته باشیم و از این طریق هم شده یک گام برای وحدت برداریم با تشکر لطفا به ما خبر بدین

m.naser.sobhan@gmail.com
site : www.4-afg.com

ناصر گفت...

سلام دوست گرامی و عزیز !
امروز گوگل سرچ میکردم و به چندین وبلاگ بسیار جالب بر خوردم که و خواستم برای اینکه بتوانیم همکار شویم راه نظر دادن پیش کنم من و چند تن از دوستان ما که با هم یک سایت داریم به نام برای افغانها و خواستم با وبلاگ های شما و دوستان دیگر افغانی تبادله لینک داشته باشیم و از این طریق هم شده یک گام برای وحدت برداریم با تشکر لطفا به ما خبر بدین

m.naser.sobhan@gmail.com
site : www.4-afg.com

ناصر گفت...

سلام دوست گرامی و عزیز !
امروز گوگل سرچ میکردم و به چندین وبلاگ بسیار جالب بر خوردم که و خواستم برای اینکه بتوانیم همکار شویم راه نظر دادن پیش کنم من و چند تن از دوستان ما که با هم یک سایت داریم به نام برای افغانها و خواستم با وبلاگ های شما و دوستان دیگر افغانی تبادله لینک داشته باشیم و از این طریق هم شده یک گام برای وحدت برداریم با تشکر لطفا به ما خبر بدین

m.naser.sobhan@gmail.com
site : www.4-afg.com