Ads 468x60px

سه‌شنبه، خرداد ۱۴، ۱۳۹۲

در حاشیه برنامه مرگ روز خمینی در کابل


همین الان یکی از دوستان کنارم نشسته و می گوید که 

"یک پسر دوازده ساله متعلم در مکتب آصف مایل در دشت برچی بر اثر برخورد گلوله بر بدنش، در شفاخانه چهارصد بستر وزیراکبرخان به سر می برد. وضعیت جسمانی اش کاملا وخیم است. 

این کودک که تازه از مکتب بیرون آمده بود و به سوی خانه می رفت با جمع کثیری از طرفداران خمینی و مخالفان برنامه سالگرد مرگ خمینی روبه رو شد که هر دو با هم در حال درگیری بودند. ناگهان از ناکجاآباد گلوله ای به سویش شلیک شد و نقش بر زمین گشت."

سوال اینجاست که آیا این کودک که نه فعال حقوق مدنی بود و نه فعال مذهبی در کشور، تاوان خون و زندگی خود را از شما فعالان مدنی بگیرد یا از فعالان مذهبی؟

فقط در یک کلام باید گفت که اگر او بمیرد، خانواده اش بر جامعه مدنی، مذهبی، سیاسی و همه ما دشنامی و نفرین بی پایان نثار خواهد کرد. آنها فردی از خانواده خود را از دست خواهند داد و تا پایان عمر نبود او را در میان خود حس خواهند کرد. 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

بسیار متاسفم برای خودمان برای کسانی که همه چیز را به یک باره فراموش میکنند مگر بابه مزاری چه گفت : مگذارید که با سرنوشت شمام معامله شود چه راحت خود را ، سرنوشت قوم خود را و حتی خون مردم خود را به خاطر گرامیداشت از کسی که دولتش و ملتش حتی ما را به چشم انسان نمینگرند فروختند و میفروشند

میثم منتظری گفت...

همیشه موفق باشید وسرحال لینکتان کردم امیدوارذم مرا نیز به عنوان یک دوست قبول کنید منتظرم