Ads 468x60px

دوشنبه، اردیبهشت ۱۴، ۱۳۸۸

خدای من همان رحمن و رحیم است نه آنکه اینان ساخته اند.

گفتند که دوست بدارم 
اما چه کسی و چه چیزی را؟
من را
او را
خدا را

گفتند که این کار بد است
اما چرا
خدا گفته

اینها خوب ها هستند
نمی دانم خوب یعنی چی
خوب همان است که خدا می خواهد

خدا کدام است؟
خالق یکتا
کجاست؟
همه جا
مثل هوا؟
پرسان نکو

حالا من می دانم خوب و بد کدام است.
می توانم خدا شوم؟
استغفر الله بگو
استغفرالله

می خواهم خدا را ببینم
باید ریاضت بکشی
این را هم خدا می گوید؟
...

نمازت را بخوان
چرا؟
عبادت خدا است
من همانگونه که می خواهم عبادت می کنم
نمازت را بخوان
اگر نه؟
استغفرالله. به دوزخ می روی
دوزخ؟

نماز خواهم خواند اما از کدام نوعش؟
تسنن یا تشیع؟
هر کدام که هستی
کدام حق است؟
معلوم است که ما حقیم
شما از کدام هستید؟

عادت کردم
به چی؟
نماز خواندن
آفرین
عادت کردم
آفرین
آفرین؟

لینک دهنده :متولد میزان

هیچ نظری موجود نیست: