Ads 468x60px

دوشنبه، اسفند ۱۷، ۱۳۸۸

احمدي نژاد: ۱۱ سپتامبر دروغ بزرگ است

image


محمود احمدي نژاد كه پيش‌تر هولوكاست را زير سوال برده و آن را دروغ خوانده بود بار ديگر به اظهار نظري عجيب پرداخته و يازده سپتامبر را دروغ بزرگ لقب داده است.

گرچه اين نخستين بار نبود كه احمدي نژاد وقايع يازده سپتامبر را رد مي كرد اما تا پيشتر از عبارت «دروغ بزرگ» استفاده نكرده بود. ايلنا گزارش داد، او در ديدار وزير، معاونين‌، مديران و كاركنان وزارت اطلاعات ماجراي ۱۱ سپتامبر و انهدام برج هاي دوقلو در آمريكا را يك سناريو و اقدام اطلاعاتي پيچيده دانست و گفت: «‌۱۱ سپتامبر يك دروغ بزرگ و به عنوان بهانه‌اي براي مبارزه با تروريسم ، زمينه‌ساز لشكر‌كشي به افغانستان بوده است.»


رييس دولت دهم در خلال سفر به خوزستان در ديماه سال جاري حملات ياده سپتامبر را مشكوك خوانده و گفته بود: بسياري از «کارشناسان» بر اين باورند که حملات ۱۱ سپتامبر يک توطئه آمريکائي- اسرائيلي براي اشغال افغانستان و عراق بوده است. رييس كابينه دهم در آوريل ۲۰۰۸ نيز همين ادعا را تكرار كرده بود.


احمدي نژاد ماموريت سربازان گمنام امام زمان را ماموريتي الهي و مقدس دانست و گفت: وزارت اطلاعات بايد منسجم‌ترين‌، هماهنگ‌ترين، مقتدرترين و روانترين تشكيلات كشور باشد.


منظور او از سربازان گمنام، همان تشكيلاتي است يكي از وظايف آن ارعاب، تعقيب و تحت فشار قرار دادن روشنفكران و منتقدان نظام است.


رييس دولت در اين ديدار اضافه كرد: دستگيري ريگي سند ذلت دستگاه اطلاعاتي آمريكا – انگليس و رژيم صهيونيستي است. امروزاقدامات تروريستي با بلند كردن پرچم حقوق بشر انجام مي‌شود.

منبع: خودنویس و سایت یاهو

هیچ نظری موجود نیست: