Ads 468x60px

جمعه، فروردین ۰۶، ۱۳۸۹

حمایت از وبلاگ نویس افغان

ظاهر نظری، مدیر وبلاگ "زندگی در بامیان" است. نظری یکی از اعضای فعال کانون وبلاگ‌نویسان افغانستان است. وبلاگ آقای نظری در ششمین دور مسابقات جهانی وبلاگ نویسی دویچه وله از بین هزاران وبلاگ به مرحله یازده برترین وبلاگ‌های فارسی دست یافته است. وبلاگ آقای نظری تنها وبلاگ افغانی است که در میان 10 وبلاگ‌نویس ایرانی در رقابت آزاد قرار گرفته است. مدیران و اعضای فعال کانون، حمایتش را از وبلاگ " زندگی در بامیان" اعلام نموده و از تمام وبلاگ‌نویسان افغان تقاضامند است تا به این وبلاگ رای بدهند.

مختصر در باره وبلاگ زندگی در بامیان

وبلاگ زندگی در بامیان، از میان 8300 وبلاگ توانست در ردیف 187 وبلاگ ممتاز راه یابد و سرانجام جزء یازده وبلاگ برتر فارسی و تنها وبلاگ از افغانستان انتخاب شده است. برای رسیدن به مرحله نهایی باید خوانندگان و طرفداران آنها رأی بدهند، رأی آنهاست که این برندگان این مرحله را تعیین می کند.

خصوصیت‌های وبلاگ
وبلاگ زندگی در بامیان با چنین خصوصیت‌های از دیگر وبلاگ‌ها متمایز است: تا حدی دقیق، ساده ، علی رغم مشکلات و محدویت‌ها در بامیان ولی حداقل هفته یک بار بروز می‌شود. برای آقای نظری شفاف بودن، رعایت مرزهای اخلاقی، آگاهی رسانی، انعکاس فریاد کسانی که حرفی برای گفتن دارند از جمله مسایل مهمی است.

چرا باید به وبلاگ نظری رای دهید؟
آقای نظری حدود دو سال است که وبلاگ می‌نویسد. او می‌گوید:با وبلاگ زندگی می کنم، فکر می کنم وبلاگ دریچه ای برای درست اندیشیدن، برای نشر آنچه برای گفتن داری و فرصت برای بازگویی نداری، اطلاع رسانی یک حق است، خیلی از معلومات بامیان برای آنانی که در اقصی نقاط عالم زندگی می کنند و به این معلومات ضرورت دارند و حق دارند دسترسی داشته باشند نمی رسید، تصمیم گرفتم دسترسی به این حق را به عنوان یک تکلیف مساعد سازم.

آقای نظری می‌گوید: من از طریق وبلاگ دوستان زیادی در داخل و خارج پیدا کردم، آنها به من و نوشته هایم احترام دارند، دایم تشویق می کنند، بعضی وقت ها از من انتقاد می کنند، این انتقادها بر بسیاری از نوشته ها و افکارم تأثیر گذاشته اند و مرا مسئولیت پذیر تر کرده ان.
در ضمن او می‌گوید، خیلی از جوانان بامیان را به وبلاگ تشویق کرده و توصیه می‌کنند که کار شان را ادامه بدهند.

پیام آقای نظری به خوانندگان وبلاگش
نظری: چه برنده شوم، چه نشوم نوشتن را ادامه خواهم داد، اما اگر برنده شوم خود انرژی مضاعفی است که در دهکده جهانی وب و وبلاگ، به ویژه هموطنان عزیز افغان خود را نزدیک تر احساس خواهم کرد.

نحوه رای دهی:

این صحفه را باز کنید. بعد به پاین صفحه رفته در بخش بهترین وبلاگ‌ فارسی، در سمت چپ، روی "زندگی در بامیان" کلیک کنید.
در گوشه چپ، روی نوار بنفش کلیک کنید. بعد صفحه را پاین بکشید، نام و ایمیل تان را درج کنید. گزینه "ضوابط را مطالعه کردم" را تک مارک بزنید و کد تصور را در خانه خالی تایپ کنید. سرانجام روی دکمه ارسال کلیک کنید.

هیچ نظری موجود نیست: