Ads 468x60px

دوشنبه، اسفند ۱۳، ۱۳۸۶

برگزاری کارگاه آموزشی وبلاگ نویسی از طرف کانون وبلاگ نویسان افغانستان

اعلامیه کانون وبلاگ‌نویسان افغانستان

کانون پن‌لاگ افغانستان به زودی کارگاه آموزشی وبلاگ‌نویسی را در کابل برگزار خواهد کرد. این کارگاه، هیچ‌گونه کمک و منابع مالی ندارد لذا از هموطنان و خصوصا فرهنگیان عزیز تقاضا می‌کنیم برای رشد وبلاگ و وبلاگ‌نویسی در افغانستان ما را یاری رسانند. هدف از ایجاد این کارگاه رشد و توسعه فرهنگی و رسانهء در افغانستان خواهد بود. اولین کارگاه آموزشی وبلاگ‌نویسی در کابل برای دانشجویان و فرهنگیان برگزار خواهد شد و در قدم بعدی کانون در نظر دارد این کارگاه را به نقاط مختلف کشور مثل کندهار، جلال‌آباد، هرات، مزار شریف، بامیان، بدخشان و غزنی برگزار کند. از آنجایی که کانون هیچ‌گونه منبع مالی برای این پروژه ندارد، ما از تمام دوستان و هموطنان در داخل و خارج از کشور تقاضا می‌کنیم ما را کمک کنند.
لیست اسامی آنهایی که به ما کمک می‌کنند در صفحه اصلی کانون وبلاگ‌نویسان به نشر خواهد رسید البته با تائید شخص‌ کمک‌کننده.

بودجه و تمام مصارف به جزئیات به اشخاص کمک‌کننده ارسال خواهد شد. در قدم اول ما نیاز به بودجه‌ای داریم که بتوانیم با آن پول جنراتور و مصارف انترنت را بپردازیم که البته شامل مواد آموزشی مانند قلم و کتابچه هم خواهد شد. محل برگزاری کارگاه‌ها هنوزم معلوم نیست، از آنجایی که ما توانایی کرایه کردن لابراتوار آموزشی که مجهز با کامپیوتر، انترنت و پروژکتور باشد را نداریم و به احتمال زیاد این کارگاه در کارته چهار در یکی از مراکز آموزشی خصوصی بنام پیام نور برگزار خواهد که ما بازهم وجهی باید به مدیر این آموزشگاه پرداخت کنیم.

ما در نظر داشتیم حداقل یک کامپیوتر با انترنت افغان-‌ تیلی‌کام برای کانون خریداری کنیم اما از آنجایی به هر در کوبیدیم و کسی به ما ندید و نگفت، صدای ما هم در گلو شکست، ناچار و نومیدانه برگشتیم و تصمیم ما این شد که از لابی‌ وبلاگ‌نویسی و داشتن کامپیوتر تیر شویم فقط به برگزاری کارگاه‌های آموزشی فعلا بسنده کنیم.

آن عزیزانی که علاقمندند در این کارگاه شرکت کنند، فرم را از اینجا دریافت کنند.
برای اطلاعات بیشتر به این امیل آدرس در تماس شوید:
info@afghanpenlog.com
شما می‌توانید به آدرس ذیل با مدیران کانون وبلاگ‌نویسان افغانستان از نزدیک دیدن کنید و پیاله چای هم نوش جان کنید:

آموزشگاه پیام نور، بازار کارته چهار، ناحیه 3، کابل - افغانستان

هیچ نظری موجود نیست: