Ads 468x60px

چهارشنبه، اسفند ۲۸، ۱۳۸۷

پدر افغانی ایکه فرزندش در کانادا گم شده است

از تمام افغانها، خصوصا آنهایی که در کانادا زندگی می‌کنند خواهش می شود که در این مورد کمک کنند. اجمل اکنون 21 ساله است و او نمی داند پدرش در افغانستان زنده است.

این نامه توسط پدر اجمل نوشته شده است:

در 27 جون 1990، معصومه بنت غلام جیلانی (نورستانی) با والده‌اش، برادرش زلگی ولد غلام جیلانی، دخترش صدیقه ولد محمد اسلم، پسرش خالد بنت محمد اسلم بکیس، برادرش بنام محمد یونس نورستانی ولد غلام جیلانی که در سال 1990 درخواست پناهندگی‌اش قبول شد. و بعدا از اسلام آباد، به استقامت کالیفورنیا عزیمت کرد.

نمبر تلفون معصومه نورستانی: 0019167140066

1) اینجانب جمال الدین ولد رازالدین ولدیت اسلام الدین، فعلا آمر هوائی قول اردوی 201 سیلاب.

نسبت مشکلات در پاکستان در نوامبر سال 1990، با خانواده‌ام به پاکستان سفر کردم و به دلیل مشکلات امنیتی، نتوانستم در آنجا بمانم و زود به افغانستان برگشتم. خانواده‌ام آنجا ماندند و به زودی حتی ارتباط با آنها از دست دادم. در سال 1994 خانمم "گلالی" ولد "غلام جیلانی" با پسرم "اجمل" با کمک "حاجی حسن نوری" از ولایت کنر، ولسوالی دره پیچ، خانمش "پری گل" ولد "غلام جیلانی" از طریق دفتر مهاجرپذیری کانادا در اسلام آباد به تورنتوی کانادا سفر کردند.

خانمم "گلالی" در سال 2000 در اثر مریضی سرطان خون در تورنتوی کانادا در گذشت. بعدا جسدش به پاکستان انتقال داده و از آنجا به ولایت کنر به دره پیچ دفن نموند.

فعلا، پسرم اجمل با خاله‌اش "عایشه و یا شاجان ولد غلام جیلانی" که بیوه و یک پایش معیوب است در تورنتوی کانادا زندگی می‌کند. نشانی‌ این "شاجان بیوه" این است که دو پسرش بنام‌های "نصیر احمد و عبدالستار" ولد "محمد حکیم" در سال 2008 به افغانستان آمدند عروسی کردند و دوباره به افغانستان برگشتند.

از تمام کسانی که می‌توانند کمکم کنند، خواهش می‌کنم اگر اجمل ام را دیدند، به او بگونید که پدرش جمال الدین زنده است. به او بگویند که من اندک اندک پیر می‌شوم و هر روز از فراق تو می‌سوزم.

شماره‌های تماس با من اینهاست:
0093799681263
0093799344018

شماره مبایل فرهاد:
0093799259795

مصاحبه با پدر اجمل "جمال الدین" که در مورد سرگذشت خود و خانواده‌اش اجمل صحبت می‌کند:


این ویدیوی دوم است که پدر اجمل با پسرش صحبت می‌کند.


در این ویدیو جمال الدین اجمل فرزندش را مخاطب قرار داده و برش می‌گوید که پدرش زنده است در این ویدیو، پدر کلان اجمل "رازالدین" صحبت می‌کند و عکسی از کودکی‌های اجمل در دست دارد و می‌گوید که اجمل اگر مرا به خاطر می‌آوری من پدر کلانت "راز الدین سیاد" هست.

هیچ نظری موجود نیست: