Ads 468x60px

چهارشنبه، مرداد ۳۰، ۱۳۸۷

نیکپی- افتخار افغانستان!



روح الله نیکپی عزیز،در این لحظات دشوار چقدر شادمانم کردی. جان برادر، از تو ممنونم. به خاطر زحماتی که کشیده ای، برای خودت، برای من که هموطن تو هستم و از این که برای نخستین بار پرچم کشورم را در بازی های المپیک بلند می کنی. تو قهرمانی. این سرزمین هرگز فرصت این را نداشته تا استعدادهایی چون تو بدرخشند. امروز هم این فرصت نیست. اما تو با وجود همه ی دشواری ها از هفتخوان رستم در داخل کشور گذشتی تا به المپیا راه بیابی. باقی کار برای تو دشوار نبود. قربان همتت. هم میهن عزیزم. به تو افتخار می کنم، نه به تاریخ دروغ پنجهزار ساله. به تو بیشتر افتخار می کنم که قهرمانی تو بر زندگی امروز من تأثیر دارد نه افتخارات دوری که هیچ ربطی با امروز ما ندارند.دستت را می فشارم. قهرمان بمانی و سربلند.به امید این که شاهد افتخارات بیشترت باشیم.صفحه ی فارسی بی بی سی را این روزها دیده اید؟ چندین صفحه برای ورزشکاران ایرانی سیاه کردند؟ با لشکری رفته بودند و تنها یک مدال به دست آوردند. اما جز چند سطر در مورد ورزشکاران افغان چیزی ننوشتند. صفحه ی فارسی بی بی سی، فرضیه ی دوست بسیار عزیزم را بار دیگر ثابت می کند که ایرانی، دموکرات و ملایش در ایرانیگرایی شان همسان عمل می کنند.
این مطلب را یکی از ایرانی ها در وبلاگ http://ali-man-utd.blogfa.com/ نوشته بود:
خاک تو سر کشور ما ایران. ما از ۵۰نفری که به المپیک فرستادیم فقط یک مدال برنز گرفتیم در حالی که تیم افغانستان همسایه ما توانست از ۴ نفر یک مدال برنز به دست بیاورد. همینه که میگم خاک تو سر کشور ما ایرانخاک خاک خاک خاک اه اه اه اه ایران ریدم بهتروح الله نیکپی از افغانستان توانسته بود قهرمان جهان از اسپانیا را شکست دهد

هیچ نظری موجود نیست: