Ads 468x60px

یکشنبه، دی ۰۸، ۱۳۸۷

نیاز به خلاقیت شما دارم

وبلاگ نویسان محترم سلام
من مصطفی کیا دانشجوی سال اول رشته علوم سیاسی هستم . گاهی عکس می گیرم و گاهی هم اگر پول داشتم فلم می سازم.
تصمیم دارم تا وبلاگ جدیدی را برای درج آنچه که از ذهنم تراوش می کند، ایجاد کنم. مطالب این وبلاگ درباره هر چیز و هر کجا به زبان دری نشر خواهد شد. لطفا در زمینه انتخاب نامی مناسب برای آن مرا یاری کنید.
در ضمن، در صورتی که نام پیشنهادی شما برای این وبلاگ انتخاب شود، شما یک موبایل نوکیا به صورت تحفه دریافت خواهید کرد
در صورتی که نام پیشنهادی شما جزء بهترین سه نام انتخاب شود، 1000 افغانی به صورت تحفه دریافت خواهید کرد
و در صورتی که نام پیشنهادی شما شامل دو مورد بالا نشد، وبلاگ شما به صورت دائم در وبلاگ مذکور لینک داده خواهد
شد.
اگر وقت داشتید به من ایمل کنید اگر نه در بخش نظرات، نام پیشنهادیتان را بنویسید.

هیچ نظری موجود نیست: