Ads 468x60px

چهارشنبه، خرداد ۲۹، ۱۳۸۷

گزارش از ورکشاپ وبلاگ نویسی در بامیان

گزارشگر علی احمد احمدی از بامیان
کارمند رادیو تلویزیون بامیان

اول از زحمت ها ی بی دریغ شما کمال تشکر !
اول از همه از شما و خانم ابراهیمی و همچنین آقای حبیب صادقی تشکر میکنیم که وقتی را برای ژورنالیتان بامیان در نظر گرفتید و مارا هم از آموخته های خود دریغ ندانسته و برای ما زحمت کشیدید .

من شخصاً درباره وبلاگ نویسی و حتی محتویات خوب اینترنت بی خبر بودم ، و اصلا زمینه ای برای من در بامیان و جای دیگرفراهم نشده که بتوانم از اینترنت و کاربردهای آن آشنا شوم و حال فرصت خوبی برایم پیش آمده که با استادان مجربی چون شما و همکاران شما روبرو شدیم و میتوانیم یکی از استفادهای خوب اینترنت که وبلاگ نویسی است یاد بگیرم تا بتوانم بهتر با جامعه خود و دنیا ارتباط برقرار کنم و تبادل افکار نمایم . به نظر من ، حال که برنامه وبلاگ نویسی آشنا شدم به این نتیجه رسیدم که این برنامه میتواند خیلی برای من و امثال من مفید باشد . من از این به بعد سعی میکنم که تا حد توان اطلاعات در وبلاگ خود اضافه کنم و تقریبا هرچند وقت یکبار آن را آبدیت کنم تا بتوانم از نظریات و افکار بقیه استفاده کنم . و همچنین از وبلاگ های دیگران الگو برداری کنم تا برای وبلاگ خود خواننده بیشتر مثل سایر وبلاگ نویسان پیدا کنم .

من در حقیقت دو آدر س ایمل داشتم و صرف به خاطر چک کردن این ایمل آدرس خودبه اینترنت به کافی نت می آمدم و دیگر هیچ کاری بیشتریاد نداشتم و حال با این کاردوست دارم هرروز از اینترنت استفاده کنم ودر عین حالی که وبلاگ خود را آبدیت میکنم برنامه های دیگر را از اینترنت دنبال میکنم .
در عین حالی که به معلومات ما در رابطه وبلاگ نویسی اضافه شد ومیتوانیم با دنیای دیگر ی در ارتباط شویم با آشخاص ودوستان بیشتری آشنا شدیم و برای من دوست خوب خیلی مهم است وامیدوارم که بتوانم برای شما دوست خوبی شوم واز تجربیات شما دراین عرصه استفاده کنم.

راست یک چیز دیگه : من یک ژورنالیست هستم ولی از انشا اصلا خوشم نمی آید و شاید این وبلاگ نویسی بتواند این عادت بدمن را از بین ببرد تا بتوانم برای خوانند های وبلاگ خود بیشتر خواننده جلب نمایم البته با راهنمایی های شما و دوستان !
البته نمیخواهم فضولی کنم من یک سوال داشتم و تقریبا این سوال از همه اشخاصی دست به یک چنین کاری میزنند میپرسم :
انگیزه شما از ایجاد چنین ورکشاپ در بامیان چی است در حالی که هیچ حق الزحمه ای در نظر گرفته نشده است و یک چیز دیگر اینکه شغل اصلی شما چیست ؟
باز هم ازشما و خانم ابراهیمی تشکر میکنم و که وقتی رابرای ما گذاشته و برای جمع ما یک چیز نو را یادادید.
خوب من دیگر چیزی ندارم که بنویسم و همانطور که گفتم از کار نوشتن چندان خوشم نمی اید ولی تلاش دارم تا این خصیصیه بد خود را ازبین ببرم .

a.jadoo1363@gmail.com
وبلاگ من : www.warzeshdost.blogspot.com

هیچ نظری موجود نیست: